Portfolio

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

Kobieta a hazard – nałóg nie patrzy na płeć

Rodzaj tekstu: specjalistyczny/marketingowy Temat: Zadanie polegało na stworzeniu merytorycznego artykułu poruszającego tematykę nałogu hazardowego wśród kobiet. Celem tekstu jest dostarczenie rzeczowych informacji dotyczących danego zagadnienia oraz promocja Ośrodka Terapii Uzależnień Kobiet im. Matki Teresy z Kalkuty. http://wmediach.pl/kobieta-a-hazard-nalog-nie-patrzy-na-plec/

Zadania Interim managera. Dlaczego warto zatrudnić managera czasowego

Rodzaj tekstu: marketingowy Zadanie polegało na przygotowaniu artykułu wyjaśniającego, na czym polega zawód Interim managera. Należało również zachęcić do korzystania z usług tego typu specjalistów. W treści miało się także znaleźć polecenie firmy Mastery of Management wraz z linkiem do jej strony internetowej. https://bankowynet.pl/aktualnosci/inne/zadania-interim-managera-dlaczego-warto-zatrudnic-managera-czasowego.html

Wesele na przedmieściach – jak wygląda zabawa w sali za miastem?

Rodzaj tekstu: marketingowy Temat: Zadanie polegało na przygotowaniu artykułu poruszającego temat organizacji wesela w sali znajdującej się poza miastem. Tekst przeznaczony dla czytelników, powstał również w celu zwiększenia zasięgu podstrony internetowej Hotelu Witek, do której link zamieszczono w ostatniej linijce artykułu. http://dlalejdis.pl/artykuly/wesele_na_przedmiesciach_jak_wyglada_zabawa_w_sali_za_miastem

Alkoholizm u kobiet – subtelny, skrywany i niebezpieczny

Rodzaj tekstu: specjalistyczny/marketingowy Zadanie polegało na stworzeniu merytorycznego artykułu poruszającego tematykę alkoholizmu wśród kobiet. Celem tekstu jest dostarczenie rzeczowych informacji dotyczących zagadnienia oraz promocja Ośrodka Terapii Uzależnień Kobiet im. Matki Teresy z Kalkuty. http://hydraportal.pl/alkoholizm-u-kobiet-subtelny-skrywany-i-niebezpieczny/

Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość w sklepach z meblami

Rodzaj tekstu: informacyjny/marketingowy/SEO Zadanie polegało na krótkim omówieniu zastosowania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w branży meblowej. W treści wykorzystano następujące frazy kluczowe: rozszerzona rzeczywistość, AR w branży meblowej, rozszerzona rzeczywistość w marketingu. http://www.epidemia.org.pl/wirtualna-i-rozszerzona-rzeczywistosc-w-sklepach-z-meblami

Przewiń do góry